مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش بافت ساق دست و ساق پا

آموزش بافت ساق دست و ساق پا زیبا با میل

آموزش بافت ساق دست,ساق پا,ساق دست,آموزش بافت دو میل

آموزش بافت ساق دست و ساق پا دو میل


وسایل مورد نیاز:
4 کلاف رنگی متوسط 100 گرمی- میل شمارۀ 4
طریقۀ بافت ساق
100 دانه سر انداخته شود. تا بلندی 5 سانتی‌متر کشباف یکی از زیر- یکی از رو ببافید. بعد از آن دانه‌ها را جهت بافت مدل پیچ طنابی به این صورت تقسیم‌بندی کنید.
رج اول: 2 دانه از زیر- 2 دانه از رو- 8 دانه از زیر- 2 دانه از رو- 8 دانه از زیر تا آخر بافت ببافید. در آخر رج را با 2 تا از رو- 2 تا از زیر به پایان برسانید.
رج دوم و تمام رج‌های زوج همان‌ طوری که دانه‌ها دیده می‌شوند، بافت می‌شود. رج اول و دوم را تا بلندی 8 رج ببافید.
رج نهم: 2 دانه از زیر- 2 دانه از رو- 8 دانه از زیر را به صورت پیچ طنابی ضربدری 4×4 جابه‌جا کنید. این کار را در تمام 8 دانه از زیرها تا آخر ادامه دهید. هر 8 رج در میان رج نهم را تکرار کنید. بافت را تا بلندی 40 سانتی‌متر ببافید. در آخر دانه‌ها را کور کنید. ساق بعدی را هم به همین صورت ببافید.
طریقۀ بافت دستکش
38 دانه سر انداخته شود. یک رج از رو ببافید. مانند ساق، دانه‌ها را جهت پیچ طنابی به این صورت تقسیم‌بندی کنید.
رج اول: 2 دانه از زیر- 2 دانه از رو- 8 دانه از زیر- 2 دانه از رو- 8 دانه از زیر، تا آخر بافت ببافید و رج را با 2 دانه از رو و 2 دانه از زیر به پایان برسانید.
رج دوم و تمام رج‌های زوج همان طوری که دانه‌ها دیده می‌شوند، بافته می‌شود. بافت را به همین صورت ادامه دهید و هر 8 رج در میان دانه‌های 8 دانه از زیر پیچ را به صورت ضربدری 4×4 جابه‌جا کنید و بافت را تا بلندی 20 سانتی‌متر ادامه دهید. بعد از آن جهت بافت انگشت شصت 18 دانه از دانه‌ها را طبق مدل بافته، یک ژته- 2 دانه از زیر- یک ژته- 18 دانۀ بعدی طبق مدل تا آخر ادامه دهید. هر یک رج در میان به دانه‌های بین ژته‌ها اضافه کنید. یعنی وقتی 2 دانه از زیر بین ژته‌ها به 10 دانه رسید. 10 دانه را در یک سنج اق قفلی قرار دهید. 18 دانۀ اول را به 18 دانۀ دوم وصل کرده، بافت را با 36 دانه تا بلندی 5 سانتی‌متر ادامه بده. دستکش بعدی را هم به همین صورت ببافید. دستکش بسیار زیبا و شیکی است. امیدوارم خانم‌های عزیز ببافند و مورد استفاده قرار دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده