بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش بافت با دو میل مدل توری برگ متناوب

برای این مدل بافت با دو میل باید به تعداد مضرب ۱۴ + ۲ دانه سر بگیرید.  

رج ۱:
۲ دانه از رو، ( 2 دانه زیر، 1 ژته، 1 دانه زیر، 1 ژته، 1 دانه زیر، ۲دانه نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 دانه را با هم از زیر یکی کنید، ۳ دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را  تکرار کنید.
رج ۲ و تمام رج های زوج:
( 2 دانه زیر، ۱۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را  تکرار کنید و 2 دانه آخر به زیر بافته شود.
رج ۳:
۲ دانه از رو، ( 2 دانه زیر، 1 ژته، ۳ تا  زیر، 1 ژته، 1 دانه زیر،  ۲دانه نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 دانه را با هم از زیر یکی کنید، 1 دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را  تکرار کنید.  
رج ۵:
۲ دانه از رو، ( 2 دانه زیر، 1 ژته، ۵ تا  از زیر، 1 ژته، 1 دانه زیر، یک دانه نبافته به میل راست بگیرید. ۲ تا یکی از  زیر و دانه نبافته را روی آن بیندازید، 1 دانه زیر ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را  تکرار کنید.  

رج ۷:
۲ دانه از رو، ( ۲دانه نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 دانه را با هم از زیر یکی کنید، ۳ دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، ۱  ژته، 1 دانه زیر، ۱ ژته، ۳ دانه زیر، ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را تکرار کنید.

رج ۹:
۲ دانه از رو، ( ۲دانه نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 دانه را با هم از زیر یکی کنید، 1 دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، ۱  ژته، ۳ دانه زیر، ۱ ژته، ۳ دانه زیر، ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را تکرار کنید.
 رج ۱۱:
۲ دانه از رو ( یک دانه نبافته به میل راست بگیرید. ۲ تا یکی از  زیر و دانه نبافته را روی آن بیندازید،  یکی از زیر ، ۱  ژته، ۵ دانه زیر، ۱ ژته، ۳ دانه زیر، ۲ دانه از رو ) داخل پرانتز را تکرار کنید.

برای ادامه این مدل بافت با دو میل، رج های 1 تا 11 را تکرار کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده