بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش بافت با دو میل مدل توری درخت انگور

برای این مدل بافت با دو میل باید به تعداد مضرب ۸ + ۶ دانه سر بگیرید.

 رج ۱ و تمام رجهای فرد:  همه دانه ها از رو بافته شود.  

رج ۲:

2 دانه زیر، ( ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، ۱ ژته، 1 دانه زیر، ۲ دانه نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و دوتا را با هم از زیر یکی کنید( ssk  )، 2 دانه زیر ) داخل پرانتز را تکرار کنید و ۴ دانه آخر را از زیر ببافید.  

رج ۴:

1 دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، 1 ژته ( 1 دانه زیر، ۱ ژته، 1 دانه زیر، ۲ دانه را نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 تا را با هم از زیر یکی کنید، ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، 1 ژته ) داخل پرانتز را تکرار کنیدو ۲ دانه آخر را از زیر ببافید.  

رج ۶:

۳ دانه زیر، ۱ ژته ( ۳ دانه زیر، ۱ ژته، 1 دانه زیر،  ۲ دانه را نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 تا را با هم از زیر یکی کنید، 1 دانه زیر، 1 ژته ) داخل پرانتز را تکرار کنید و ۳ دانه آخر را از زیر ببافید.  

 رج ۸:

۵ دانه زیر، ( ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، ۱ ژته، 1 دانه زیر، ۲ دانه را نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 تا را با هم از زیر یکی کنید، 2 دانه زیر ) داخل پرانتز را تکرار کنید و ۲ دانه آخر را از زیر ببافید.  

رج ۱۰:

۴ دانه زیر، ( ۲ تا یکی از زیر، 1 دانه زیر، * 1 ژته، 1 دانه زیر * ۲ بار، ۲ دانه را نبافته به میل راست بگیرید، بعد میل سمت چپ را از جلو داخل دانه های نبافته میل راست کرده و 2 تا را با هم از زیر یکی کنید)  داخل پرانتز را تکرار کنید و ۳ دانه آخر را از زیر ببافید.

رج ۱۲:

۳ دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر ( یکی از زیر، 1 ژته، ۳ دانه زیر، 1 ژته، 1 دانه زیر، ۲ تا یکی از زیر ) داخل پرانتز را تکرار کنید و ۲ دانه آخر را از زیر ببافید.

برای ادامه این مدل زیبای بافت با دو میل می توانید رج های ۱ تا ۱۲ را تکرار کنید. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده